Naar topnavigatiemenu Naar hoofdnavigatiemenu Naar hoofdinhoud
education-book
Training

Klantgericht telefoneren

Onderwijsaanbieder: Erasmus MC Academie
Onderwijsvorm: Klassikaal
Categorieën : Persoonlijke ontwikkeling en Communicatie

Over deze opleiding

Overzicht

De eisen die klanten stellen aan telefonisch contact met organisaties, liggen steeds hoger. Goed telefoneren is dan ook een kunst. Maar gelukkig is het te leren in de praktijkgerichte telefoontraining.

Een langdradige beller of een boze patiënt, hoe ga je daarmee om?

Inhoud: Tijdens deze training ga je actief aan de slag met het voeren van (lastige) telefoongesprekken.

Dagdeel 1: Telefoongedrag Telefoonetiquette Gespreksvaardigheden

Dagdeel 2: Omgaan met lastig gedrag Grenzen stellen / uitsluitern

Doelgroep: medewerkers van de poliklinieken, receptie en telefonie

Duur: 2 dagdelen

Contact: leren.en.ontwikkelen@erasmusmc.nl


Praktische informatie

Startdata

dinsdag 12 november 2024 09:00:00 - dinsdag 19 november 2024 12:30:00
Beschikbare plaats(en): 3

dinsdag 14 januari 2025 09:00:00 - dinsdag 21 januari 2025 12:30:00
Beschikbare plaats(en): 9

dinsdag 14 januari 2025 13:00:00 - dinsdag 21 januari 2025 16:00:00
Beschikbare plaats(en): 10

dinsdag 3 juni 2025 13:00:00 - dinsdag 10 juni 2025 16:30:00
Beschikbare plaats(en): 10

maandag 10 november 2025 13:00:00 - maandag 17 november 2025 16:30:00
Beschikbare plaats(en): 10

Kosten

De kosten bedragen € 485,00

Nieuws