Naar topnavigatiemenu Naar hoofdnavigatiemenu Naar hoofdinhoud
education-book
Training

Klantgericht telefoneren

Onderwijsaanbieder: Erasmus MC Academie
Onderwijsvorm: Klassikaal
Categorieën : Persoonlijke ontwikkeling en Communicatie

Over deze opleiding

Overzicht

De eisen die klanten stellen aan telefonisch contact met organisaties, liggen steeds hoger. Goed telefoneren is dan ook een kunst. Maar gelukkig is het te leren in de praktijkgerichte telefoontraining.

Een langdradige beller of een boze patiënt, hoe ga je daarmee om?

Inhoud: Tijdens deze training ga je actief aan de slag met het voeren van (lastige) telefoongesprekken.

Dagdeel 1: Telefoongedrag Telefoonetiquette Gespreksvaardigheden

Dagdeel 2: Omgaan met lastig gedrag Grenzen stellen / uitsluitern

Dagdeel 3: Opfristraining, gelegenheid voor het nabespreken van de vorige dagdelen en delen van ervaringen

Doelgroep: medewerkers van de poliklinieken, receptie en telefonie

Duur: 3 dagdelen

Contact: leren.en.ontwikkelen@erasmusmc.nl


Praktische informatie

Startdata

dinsdag 28 november 2023 09:00:00 - dinsdag 19 december 2023 11:00:00
Beschikbare plaats(en): 12

dinsdag 28 november 2023 13:00:00 - dinsdag 19 december 2023 15:00:00
Beschikbare plaats(en): 12

Kosten

De kosten bedragen € 485,00

Aanmelden en voorwaarden