Naar topnavigatiemenu Naar hoofdnavigatiemenu Naar hoofdinhoud
education-book
Training

Klantgericht telefoneren

Onderwijsaanbieder: Erasmus MC Academie
Onderwijsvorm: Klassikaal
Categorieën : Persoonlijke ontwikkeling en Communicatie

Over deze opleiding

Overzicht

De eisen die klanten stellen aan telefonisch contact met organisaties, liggen steeds hoger. Goed telefoneren is dan ook een kunst. Maar gelukkig is het te leren in de praktijkgerichte telefoontraining.

Een langdradige beller of een boze patiënt, hoe ga je daarmee om?

Inhoud: Tijdens deze training ga je actief aan de slag met het voeren van (lastige) telefoongesprekken.

Dagdeel 1: Telefoongedrag Telefoonetiquette Gespreksvaardigheden

Dagdeel 2: Omgaan met lastig gedrag Grenzen stellen / uitsluitern

Doelgroep: medewerkers van de poliklinieken, receptie en telefonie

Duur: 2 dagdelen

Contact: leren.en.ontwikkelen@erasmusmc.nl


Praktische informatie

Startdata

dinsdag 4 juni 2024 13:00:00 - dinsdag 11 juni 2024 16:30:00
Beschikbare plaats(en): 3

Kosten

De kosten bedragen € 485,00

Aanmelden en voorwaarden