Als u een klacht heeft
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan horen we dit graag van u. U kunt uw klacht het beste bespreken met de betrokkene of leidinggevende van de afdeling. Dat maakt de zaken helder en brengt een oplossing vaak dichtbij. Bent u niet tevreden met het resultaat of ziet u ertegenop om rechtstreeks de betrokkene of leidinggevende van de afdeling te benaderen, dan kunt u een klacht indienen. Dit kunt u doen door ons digitale klachtenformulier in te vullen.
Als het voor u niet mogelijk is om het formulier op onze website in te vullen, kunt u uw klachtbrief per post sturen naar het secretariaat Klachtenopvang. Ons postadres vindt u hier:
Erasmus MC
Secretariaat Klachtenopvang
Antwoordnummer 55
3000 WB Rotterdam
Meer informatie
Informatie over het indienen van een klacht en de mogelijkheden van klachtbehandeling vindt u in de folder ‘Klachtenopvang voor patiënten en bezoekers’.