Naar topnavigatiemenu Naar hoofdnavigatiemenu Naar hoofdinhoud
Algemene informatie

Klachtenopvang en klachtenbemiddeling

Niet tevreden over onze dienstverlening? Laat het ons weten.

Compliment, tip of klacht?

Wij horen graag wat u van onze dienstverlening vindt.

Als u ons een compliment wil geven, kunt u dat via dit formulier doorgeven.

Onze medewerkers doen hun best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u toch ergens niet tevreden over, dan stellen wij het op prijs als u dat aan ons laat weten. Dat kan door het bespreken van uw ervaring op de betrokken afdeling met de betrokken medewerker, diens leidinggevende of met uw arts om samen tot een oplossing te komen.

Lukt dat niet, dan kunt u een klacht of tip (een suggestie om de kwaliteit van zorg te verbeteren) indienen.
Dit kunt u doen door ons digitale klachtenformulier in te vullen.

Als het voor u niet mogelijk is om het formulier op onze website in te vullen, dan kunt u uw klachtbrief per post sturen naar het secretariaat Klachtenopvang. Ons postadres vindt u hier:

Erasmus MC
Secretariaat Klachtenopvang
Antwoordnummer 55
3000 WB Rotterdam

Klachten over facturering

Bent u het niet eens met uw factuur? U kunt bezwaar indienen via het volgende online formulier.

Meer informatie

Informatie over het indienen van een klacht en de mogelijkheden van klachtbehandeling vindt u in de folder ‘Klachtenopvang voor patiënten en bezoekers’.

Artsen overleggen tijdens wandeling