Naar topnavigatiemenu Naar hoofdnavigatiemenu Naar hoofdinhoud

Klachtenopvang en klachtenbemiddeling

Tevreden of ontevreden over onze dienstverlening? Wij horen het graag.

Artsen overleggen tijdens wandeling

Als u een klacht heeft

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan horen we dit graag van u. U kunt uw klacht het beste bespreken met de betrokkene of leidinggevende van de afdeling. Dat maakt de zaken helder en brengt een oplossing vaak dichtbij. Bent u niet tevreden met het resultaat of ziet u ertegenop om rechtstreeks de betrokkene of leidinggevende van de afdeling te benaderen, dan kunt u een klacht indienen. Dit kunt u doen door ons digitale klachtenformulier in te vullen.

Als het voor u niet mogelijk is om het formulier op onze website in te vullen, kunt u uw klachtbrief per post sturen naar het secretariaat Klachtenopvang. Ons postadres vindt u hier:

Erasmus MC
Secretariaat Klachtenopvang
Antwoordnummer 55
3000 WB Rotterdam

Het helpt om uw klacht schriftelijk in te dienen. Lukt dat niet, dan kunt u een voicemail-bericht inspreken op telefoonnummer (010) 704 41 08. Noem in dat bericht uw naam en contactgegevens. Onze klachtenfunctionaris neemt dan contact met u op.

Vanwege grote drukte is het op dit moment niet mogelijk om bij de klachtenlijn een bericht achter te laten. Wilt u een klacht indienen dan kunt u het digitale klachtenformulier hiervoor invullen. Dank voor u begrip. 

Meer informatie

Informatie over het indienen van een klacht en de mogelijkheden van klachtbehandeling vindt u in de folder ‘Klachtenopvang voor patiënten en bezoekers’.

U kunt deze folder ook aanvragen via het onderstaande contactformulier of bellen naar het secretariaat Klachtenopvang (010) 704 41 08.