Over Drs. H. (Hamid) Dixon
Ik ben opgeleid tot KNO-arts In Engeland. Ik heb veel interesse voor neuschirurgie .
Ik praat Nederlands, Engels en Arabisch. Neusklachten zijn subjectief daarom ben ik tevreden met mijn werk als de patiënten tevreden zijn.
Ik praat Nederlands, Engels en Arabisch. Neusklachten zijn subjectief daarom ben ik tevreden met mijn werk als de patiënten tevreden zijn.
KNO-arts Rhinoloog