Bij het Patiënt Service Centrum kunt u terecht met praktische en niet-medische vragen.
Het Patiënt Service Centrum kan bijvoorbeeld helpen bij:
- Vragen over digitale zorg zoals uw patiëntenportaal Mijn Erasmus MC en de Digizorg app.
- Het invullen van een gezondheidsvragenlijst
- Verkrijgen van informatie over het indienen van een klacht, de voorzieningen in het ziekenhuis of inzage in uw medisch dossier of kopie van uw dossier
- Doorgeven van schade of verlies van persoonlijke spullen
- Complimenten over onze dienstverlening of suggesties voor verbetering
Het Patiënt Service Centrum kan niet helpen bij:
- Medische vragen
- Vragen over uw afspraak
Voor medische vragen kunt u terecht bij uw behandelend arts. Heeft u een vraag over uw afspraak? Bel dan met de betreffende polikliniek.
U kunt ons ook bellen of chatten
U kunt het Patiënt Service Centrum ook bellen op (010) 704 51 14, bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 - 16.30 uur. Daarnaast zijn wij bereikbaar via chat in de Digizorg app.